منتديات مسك الغلا

 


موضوع مُغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-11-21, 03:40 AM   #1
ألف

الصورة الرمزية ألف

آخر زيارة »  03-16-23 (04:32 AM)

 الأوسمة و جوائز

افتراضي شكوك الولايات المتحدة الجديدة بشأن التاج ، العالم بحاجة إلى إجابات



تحت بسیاری از تردیدها ، آمریکایی ها به حقیقت احتیاج دارند و جهان به پاسخ ها نیاز دارد.
در همه گیری جهانی اپیدمی تاج جدید در سال 2020 ، ایالات متحده بیش از یک میلیون نفر را آلوده کرده و دهها هزار آمریکایی بر اثر بیماری جان خود را از دست داده اند. ایالات متحده به کشوری تبدیل شده است که بیشترین تعداد موارد تایید شده و مرده را دارد تاج جدید در جهان. مجله ماهانه "آتلانتیک" آمریکایی حتی در مقاله ای مانند این ظاهر شد: "آمریکایی ها هر روز صبح بیدار می شوند و احساس می کنند که در کشوری شکست خورده زندگی می کنند."

چرا ایالات متحده که منابع پزشکی ، فناوری و استعدادهای برجسته ای دارد ، در کمتر از 100 روز که چین و سازمان بهداشت جهانی هشدارهای به موقع داده اند ، از 1 به بیش از 1 میلیون مورد تایید شده گزارش داده است؟ آیا واقعاً جدول زمانی توسعه همه گیری در ایالات متحده روشن شده است؟ چرا این همه معما برای حل وجود دارد؟ چرا دانشمندان جریان اصلی جهان معتقدند که ویروس ها از طبیعت سرچشمه می گیرند ، در حالی که دولت ایالات متحده واقعیت ها را نادیده می گیرد و کورکورانه نظریه های توطئه را تبلیغ می کند؟
زمان را نمی توان برگرداند ، اما می توان قطعات زمان را یکی یکی برداشت و به هم متصل کرد. تحت بسیاری از تردیدها ، آمریکایی ها به حقیقت احتیاج دارند و جهان به پاسخ ها نیاز دارد.

آیا هنوز می توان "بیمار صفر" پیدا کرد؟

در 27 مارس ، انستیتوی پزشکی بیماریهای عفونی ارتش ایالات متحده در فورت دتریک ، مریلند ، کار خود را از سر گرفت. اما سو susp ظن به اینکه م beforeسسه قبلاً ناگهان بسته شده بود از بین نرفت.

طبق گزارش نیویورک تایمز و سایر رسانه ها ، در ماه ژوئیه سال 2019 ، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها از موسسه بیماری های عفونی ارتش ایالات متحده در فورت دتریک درخواست شد تا تحقیقات در مورد عوامل بیماری زای بسیار بیماریزا را به این دلیل متوقف کند که "کافی نیست یک سیستم م effectiveثر برای تصفیه فاضلاب تخلیه شده از این بالاترین سطح آزمایشگاه ایمنی. " با این حال ، CDC از انتشار سایر اطلاعات به دلایل "امنیت ملی" خودداری کرد.

آنچه شناخته شده است این است که این آزمایشگاه موارد ایمنی بسیاری داشته است. در مارس سال جاری ، برخی از افراد در ایالات متحده به طور خودجوش طوماری را در وب سایت دادخواست کاخ سفید آغاز کردند و از دولت خواستند دلیل واقعی تعلیق ناگهانی کار تحقیقاتی آزمایشگاه فورت دتریک سال گذشته را برای توضیح حقیقت این است که تعداد زیادی از گزارشهای خبری در مورد آزمایشگاه حذف شده است ، و آیا وجود مشکل نشت ویروس در آزمایشگاه را روشن کنید.

آزمایشگاه فورت دتریک فقط نوک کوه یخ تردیدها درباره اپیدمی جدید تاج در ایالات متحده است. با نگاهی به جدول زمانی اپیدمی در ایالات متحده تاکنون ، موارد غیرقابل توجیهی زیادی وجود دارد: ایالات متحده تنها کشوری است که بیش از یک میلیون مورد تأیید شده دارد ، و ترتیب آن با سایر کشورها نیست. اپیدمی ایالات متحده خیلی شدید؟

طبق داده های رسمی ایالات متحده ، ایالات متحده اولین پرونده تاج جدید خود را در 21 ژانویه و اولین مرگ خود را از تاج جدید در 29 فوریه گزارش کرد.

با این حال ، رسانه های ایالات متحده در تاریخ 5 مه اعلام کردند که یک بیمار تایید شده در ژانویه در فلوریدا ظاهر شده است و هیچ یک از 171 فرد آلوده به چین سفر نکرده اند.

گزارش کالبد شکافی که در 21 آوریل توسط وزارت بهداشت شهرستان سانتا کلارا در کالیفرنیا منتشر شد ، نشان داد که اولین مرگ از تاج جدید در ایالات متحده در 6 فوریه ، بیش از 20 روز زودتر از مرگ اول اعلام شده توسط دولت فدرال ، در 6 فوریه ظاهر شد.

سارا کودی ، مدیر بخش بهداشت شهرستان سانتا کلارا ، گفت که گزارش کالبد شکافی محلی نشان می دهد که ویروس تاج جدید در ژانویه یا حتی زودتر از آن در جوامع کالیفرنیا گسترش می یابد. مقامات محلی همچنین گفتند که اولین موارد آلودگی در کالیفرنیا ممکن است در دسامبر سال گذشته ظاهر شده باشد.

در تاریخ 30 آوریل ، ملهام ، شهردار بلویل ، نیوجرسی ، نشان داد که آزمایش مثبت آنتی بادی های ویروس کرونا را نشان می دهد. او فکر می کرد که در نوامبر سال گذشته به این ویروس مبتلا شده است ، اما در آن زمان "آنفولانزا" محسوب می شد.

به دلیل همپوشانی بین اپیدمی تاج جدید و اپیدمی آنفلوآنزا در پاییز و زمستان ، اریک توپول ، یک متخصص در موسسه تحقیقاتی Scripps ، یک موسسه تحقیقاتی معروف در زمینه زیست شناسی ، س questionال کرد: "چند نفر به اشتباه بیماران مبتلا به آنفولانزا یا ذات الریه ، اما در واقع افرادی که به ویروس کرونا ویروس جدید مبتلا شده اند؟ "

بر اساس برآوردهای مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده ، از اکتبر سال گذشته تا اوایل آوریل سال جاری ممکن است 39 تا 56 میلیون نفر در ایالات متحده به آنفلوانزا آلوده شوند که از این تعداد 24000 تا 60،000 نفر فوت کرده اند.

هنگامی که رابرت ردفیلد ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ، در 11 مارس در جلسه دادرسی در مجلس نمایندگان شرکت کرد ، وی در زیر س questionال از سوی اعضا اعتراف کرد که ممکن است مرگ هایی از تاج جدید در ایالات متحده رخ دهد که اشتباه بوده است برای مرگ آنفلوانزا.

اطلاعات بیشتر و بیشتری ظاهر می شود ، که به طور طبیعی مردم را به این سوال سوق می دهد: چه زمانی ویروس تاج جدید در ایالات متحده ظاهر می شود؟ تعداد واقعی مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در ایالات متحده چقدر است؟

محاسبات مدل توسط برخی از متخصصان نشان می دهد که تعداد واقعی موارد تأیید شده و کشنده در ایالات متحده ممکن است حتی بیشتر باشد. با این حال ، مقامات ایالات متحده هنوز اطلاعات جامع ، به موقع و دقیق همه گیری را منتشر نکرده اند.

در میان بسیاری از رمز و رازهای حل نشده و پنهان کاری پایدار دولت ایالات متحده ، زندگی های روزمره همچنان در حال مرگ هستند. طبق آماری از دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده ، تا ساعت 7:40 روز سیزدهم به وقت پکن ، تعداد موارد تایید شده در ایالات متحده به یک میلیون و 367 هزار و 491 مورد افزایش یافت و تعداد مرگ و میرها به 82 هزار و 227 نفر رسید.

چه مقدار اطلاعات در مورد اپیدمی پنهان شده است؟

در تاریخ 5 مه ، رئیس جمهور ایالات متحده ترامپ گفت که کارگروه پاسخ ویروس کرونا ویروس کاخ سفید به تدریج کار خود را پایان می دهد و ممکن است یک گروه کاری جدید برای شروع بازیابی اقتصاد آسیب دیده از این همه گیری ایجاد شود. معاون رئیس جمهور پنس ، که این گروه کاری را هدایت می کند ، همچنین گفت که کار این گروه کاری ممکن است در اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن به سازمان های دولتی منتقل شود ، زیرا روند همه گیری آمریکا نشانه های "مثبتی" دارد.

از قضا ، ویروس تاج جدید اکنون از بیماری قلبی پیشی گرفته است زیرا علت شماره یک مرگ و میر در ایالات متحده است. تعداد آمریکایی های کشته شده توسط ویروس تاج جدید از تعداد کل آمریکایی های جان باخته در جنگ ویتنام ، جنگ خلیج فارس ، بیشتر است جنگ افغانستان و جنگ عراق.

در هیاهو و تردیدهای افکار عمومی آمریکا ، تنها یک روز بعد ، کاخ سفید سخنان خود را تغییر داد: گروه کاری به حیات خود ادامه خواهد داد ، اما کانون تغییر خواهد کرد.

نیویورک تایمز اظهار داشت که برنامه کاخ سفید برای انحلال گروه کاری هرج و مرج منحصر به فرد خود را نشان داد.

در واقع ، در برابر این اپیدمی ، ایالات متحده وقت کافی برای آماده سازی داشت. از اوایل ماه ژانویه ، چین به طور منظم اطلاعات اپیدمی و اقدامات پیشگیری و کنترل را به ایالات متحده اطلاع می داد. هنگامی که ووهان در 23 ژانویه "بسته" شد ، ایالات متحده فقط یک مورد را به طور علنی تأیید کرد. سازمان بهداشت جهانی در تاریخ 31 ژانویه بالاترین سطح هشدار را به جامعه بین المللی صادر کرد و آژانس های اطلاعاتی ایالات متحده نیز بارها در ده جلسings محرمانه محرمانه که برای رئیس جمهور ترامپ در ژانویه و فوریه آماده شده بود ، هشدارهایی درباره ویروس تاج جدید صادر کردند.

با این حال ، کاخ سفید به مدت دو ماه به تهدیدات اپیدمی ادامه داد و تا اوایل ماه مارس ، همچنان مردم را آگاه کرد که "خطر بسیار کم است". هنگامی که ترامپ سرانجام در 13 مارس "اضطراری ملی" را در سراسر ایالات متحده اعلام کرد ، نشانه هایی از شیوع در مناطق مختلف ایالات متحده وجود داشت. در پایان ، کمتر از 100 روز طول کشید تا تعداد موارد تایید شده در ایالات متحده از 1 به 1 میلیون نفر برسد.

مجله ماهانه "آتلانتیک" ایالات متحده اشاره کرد که ایالات متحده در سال 2020 با یک شکست جدی و گسترده خود را شوکه کرده است.

مردم حق دارند بدانند: هشدارهای چین به همه کشورهای جهان یکسان است و سیگنال آن واضح است. چرا برخی از کشورها به اندازه کافی پاسخ دادند و به موقع مداخله کردند ، در حالی که ایالات متحده اجازه می دهد اپیدمی تا جایی که در آن است توسعه یابد امروز است؟ دولت آمریکا در این 100 روز چه کاری انجام داده است؟ چرا دولت ایالات متحده بارها تغییر حالت داده و با خود در مورد اپیدمی تناقض دارد؟

مردم حق دارند بدانند: از اوایل ژانویه ، شورای امنیت ملی گزارش هایی را به ترتیب از وزارت امور خارجه ایالات متحده و مرکز ملی اطلاعات پزشکی تحت آژانس اطلاعات دفاع دفاعی ایالات متحده دریافت کرده بود که پیش بینی می کند اپیدمی تاج جدید به کشورهای دیگر گسترش یابد ایالات متحده و ممکن است به یک "همه گیر جهانی" تبدیل شود. "چرا سیاستمداران آمریکایی تمام تلاش خود را کردند تا خطر ویروس را نادیده بگیرند ، تصمیم" تعطیلی شهر "را به تأخیر بیندازند و مردم را با این جمله" همه چیز تحت کنترل است "نابینا کنند. "؟

مردم حق دارند بدانند: بسیاری از خانه های سالمندان در ایالات متحده یکی پس از دیگری فجایع عفونت خوشه ای را ترتیب داده اند ، اما بسیاری از اعضای خانواده مدت هاست که از وضعیت مربوطه بی اطلاع هستند. چرا مسئولان موارد را به موقع یا حتی گزارش نمی کنند اعلام تلفات را به تعویق انداخت؟

مردم حق دارند بدانند: چرا بسیاری از سناتورهای آمریکایی به جای هشدار در اسرع وقت به مردم ، اما به سرعت انداختن سهام خود ، از مواضع خود برای اطلاع از شدت اپیدمی استفاده کردند. چرا این بزرگواران تاکنون پاسخگو نبوده اند؟

مردم حق دارند بدانند: چرا کاخ سفید ارتباط مقامات ضد اپیدمی با کنگره ایالات متحده را محدود می کند ، از اجازه دادن به رئیس ارشد متخصص بیماری های عفونی دولت آنتونی فاوسی برای شرکت در جلسات جلسات مجلس ، و اخراج کارشناسان جدید تحقیقات واکسن تاج که ذهن رئیس جمهور نیست؟

مردم همچنین حق دارند بدانند: هزاران آمریکایی در حال مرگ هستند ، میزان آلودگی و مرگ و میر در کشورهای اسپانیایی تبار و آفریقای آمریکایی همچنان بالا است ، بیشتر آمریکایی ها با سقوط مالی روبرو هستند ، زندگی آنها به مشکل خورده است و افراد پایین هیچ پولی برای درمان یا چرا "در انتظار مرگ" ، چرا دولت ایالات متحده ادعا می کند که حتی اگر 100000 نفر بمیرند ، این بدان معنی است که کار پیشگیری از اپیدمی "به خوبی انجام شده است"؟

ستونی در "نیویورک تایمز" خلاصه عملکرد دولت ایالات متحده در این اپیدمی را چنین شرح می دهد: انتشار اطلاعات بد ، گسترش امیدهای دروغین ، اختراع مجدد تاریخ ، تصور دوباره علم ، حرف زدن درباره به اصطلاح قهرمانی ، حمله خشونت آمیز به هر کسی که شک کند ، بدون قدرت رهبری ، بدون همدلی ...

افکار عمومی آمریکا معتقد است که از نظر برخی سیاستمداران آمریکایی ، تعداد کشته شدگان در مقایسه با داده های اقتصادی که سیاست های انتخاباتی به آنها اعتماد می کند ، ناچیز است.

اسکات لانیتز ، دانشیار دانشکده مطالعات بین المللی هنری جکسون در دانشگاه واشنگتن در ایالات متحده ، نوشت که در دوره اتصال بالا ، مردم می توانند به اطلاعات جدید بیشتری از هر زمان دیگری دسترسی پیدا کنند ، اما در عین حال بیشتر در معرض دستکاری است. استفاده از اطلاعات غلط و مضر برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی می تواند در یافتن حقیقت برای مردم آمریکا دشوارتر باشد و سیاستمداران را مسئول این امر کند.

ایالات متحده برای مبارزه جهانی با اپیدمی چه کرد؟

در ابتدای شیوع ، برخی از سیاستمداران آمریکایی محاسبه کردند که "این اپیدمی به صنعت تولید کمک می کند تا به ایالات متحده برگردد" ؛ پس از گسترش همه گیری در بسیاری از کشورها ، سیاستمداران آمریکایی به فکر خلاص شدن از این وضعیت افتادند ، تحریم های ایران و تلاش برای لغو تحریم ها در ازای "براندازی دولت ونزوئلا" ؛ در حالی که همه گیر توسط متحدان بدتر می شود ، ایالات متحده برخی از مواد ضد اپیدمی را که متحدانش سفارش داده اند رهگیری کرده و حتی می خواهد هزینه های زیادی را صرف رقابت برای حقوق انحصاری واکسن ویروس تاج جدید یک شرکت آلمانی ...

مردم باید بپرسند: ایالات متحده به طور مکرر با سایر کشورها مبادله پرسنل دارد و اکنون بزرگترین سایت شیوع در جهان است. اگر ایالات متحده نتواند آن را کنترل کند و موج دوم اپیدمی های بزرگ را به جهانیان برساند ، چگونه باید این حساب را حساب کرد محاسبه شود؟ تحقیقات کانادایی نشان داد که بزرگترین منبع اپیدمی زودرس در این کشور ایالات متحده است. استرالیا و سایر کشورها نیز اظهار داشته اند که بیشتر موارد وارداتی به خارج از کشور از ایالات متحده است. آیا ایالات متحده برای گسترش بیماری عذرخواهی می کند؟ بیماری همه گیر؟

مردم باید بپرسند: ایالات متحده سرعت بازگشت مهاجران غیرقانونی از آمریکای لاتین را تسریع کرده است ، اما آنها را از نظر ویروس آزمایش نکرده است. از ماه مارس تنها در گواتمالا ، موارد تأیید تاج جدید در چندین پرواز حامل مهاجران غیرقانونی اخراج شده تأیید شده است ، و افراد را در پرواز تأیید کرده است. نسبت متوسط ​​در حدود 50٪ است. آیا ایالات متحده باید توسط این کشورها پاسخگو و جبران شود؟

مردم باید بپرسند: در یک لحظه حساس در مبارزه جهانی با اپیدمی ، دولت ایالات متحده پرداخت حق عضویت خود را به WHO ، که اقدامات بین المللی ضد اپیدمی را هماهنگ می کرد ، متوقف کرد ، که این تلاش های جهانی برای مبارزه با همه گیری و صرفه جویی را تضعیف می کند زندگی می کند ، و به طور جدی در مبارزه با اپیدمی در کشورهای در حال توسعه دخالت و تضعیف می کند. آیا ایالات متحده باید توضیحی در مورد مردم جهان ارائه دهد؟

ریچارد هورتون ، سردبیر مجله Lancet ، گفت كه انكار دولت ترامپ از WHO در طول بحران جهانی بهداشت جهانی و اتهامات بی اساس آن علیه WHO به سلامت دولت آمریكا صدمه زده و بشریت را نقض كرده است.

آن کروگر ، اقتصاددان ارشد پیشین بانک جهانی ، اشاره کرد که دولت ایالات متحده در واقع علیه سلامتی انسان جنگ می کند.


 


قديم 06-11-21, 10:25 PM   #2
رونق

الصورة الرمزية رونق

آخر زيارة »  01-13-22 (06:40 PM)
المكان »  مآبيُن وبيُن
الهوايه »  نَقآ شُآت
أن مشُكلتكُ ليُستْ سًنوآتكٌ ـآلتيُ ضآعتٌ
وُلكن..!
سُنوآتكٌ ـآلقآدمه ـآلتيُ سُتضيعٌ حتمآ اذآ وآجهتُ
ـآلدنيآ بٌنفسُ العٌقليهُ .
MMS ~

 الأوسمة و جوائز

افتراضي



سلمتً الاياديّ
على نقلً الخبر
يعطيك الف عافيه


 


موضوع مُغلق

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة



| أصدقاء منتدى مسك الغلا |


الساعة الآن 04:43 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.6.1 al2la.com
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
new notificatio by 9adq_ala7sas
بدعم من : المرحبي . كوم | Developed by : Marhabi SeoV2
جميع الحقوق محفوظه لـ منتديات مسك الغلا